Fit

WORKOUT OF THE WEEK

Bij Snel Fit vind je elke week een #WOW, een work out of the week. Uiteraard voor de hardloper. Veel lopers trainen eenzijdig hebben we gemerkt, dus alleen dat fijne rondje van 8 km met een tempo van 10 km/uur. Maar als je echt een uitdaging wilt maken van je training, wissel je je duurloopjes af met intervaltraining, gecombineerd met krachttraining. Wij helpen je!

#WOW WEEK 45

Deze week ga je voor een korte maar krachtige training. Keihard sprinten is wat je te wachten staat.

WAT TE DOEN?

Nadat je 5-8 minuten hebt warm gelopen op normaal tempo, ga je een parcours van 100 meter uitzetten. Gebruik je jasje (je krijgt het straks heel warm!), wat takken of iets anders voor handen. Neem 100 grote passen en je parcours staat.

READY/SET/GO

Afhankelijk van je conditie ga je minimaal 10 keer het parcours afleggen. Elke keer sprint je op volle snelheid, je wandelt heel even (20 sec) uit, en sprint weer terug. Bij elke even sprint (2-4-6-8-10) doe je aan het einde 5 burpees, 20 sec uitwandelen en dan weer 100 meter sprinten. Nadat je 10 keer het parcours hebt gesprint ga je wat krachttraining doen.

UITLOPEN

En komt dat heerlijke moment dat je na een zware training nog even lekker uitloopt. Liefst een minuut of 10.

Vragen? Let me know!

X Denise

print

Comments

comments

Vorig artikel Volgend artikel

Wat je misschien ook interessant vindt

Geen Reacties

Laat een reactie achter